Moduły mailingowe do Magento

Niezależnie od tego, jakiego rodzaju produkty planujesz sprzedawać z wykorzystaniem sieci, potrzebujesz nowoczesnego, sprawnie działającego sklepu internetowego. Możesz wprawdzie zbudować w tym celu stronę „od zera”, ale znacznie lepszym i tańszym pomysłem jest działanie z użyciem popularnej platformy Magento. Sklep internetowy w oparciu o oprogramowanie Magento, wraz z np. dodatkowymi modułami mailingowymi, nie daje wprawdzie stuprocentowej gwarancji sukcesu biznesowego, ale zwiększa szanse na osiągnięcie celu.

Czym jest emailing i dlaczego warto zdecydować się na to rozwiązanie?

Choć może wydawać się, że prowadzenie sklepu to biznes mało wymagający i nie potrzeba wiele wysiłku, by osiągnąć sukces, to rzeczywistość jest niestety inna. Według szacunków, w Polsce działa obecnie kilkadziesiąt tysięcy sklepów, a liczba ta stale rośnie. Taki stan rzeczy oznacza, że konkurencja właściwie w każdym segmencie rynku jest bardzo silna.

W efekcie może się okazać, że konkurencyjne ceny czy nowoczesny wygląd sklepu nie wystarczą. Konieczne jest prowadzenie kompleksowych działań marketingowych, by móc wypromować swój sklep w internecie. Jednym z wypróbowanych działań promocyjnych jest tzw. emailing. Idea tego rozwiązania jest prosta i zrozumiała nawet dla osób, które nie są zawodowo związane z handlem internetowym.

W pewnym uproszczeniu emailing polega na wysyłaniu – za pomocą poczty internetowej – wiadomości do obecnych oraz potencjalnych klientów. Maile wysyłane przez sklep online mogą dotyczyć takich kwestii jak na przykład:

informacja o produktach wchodzących w skład oferty danego sklepu oraz ich cenach,
wyprzedaże, promocje, programy rabatowe.

Zazwyczaj komunikacja sklepu z odbiorcami odbywa się w formie newslettera. Polega to np. na regularnie wysyłaniu wpisów blogowych o tematyce związanej z działalnością sklepu. Ponieważ działanie to jest wykonywane w sposób zautomatyzowany, przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy może liczyć na znaczną oszczędność czasu… a przecież w biznesie czas to pieniądz.

Kampania mailingowa – jak wdrożyć?

Celem mailingu jest zbudowanie świadomości konsumentów na temat danej marki. To dlatego konieczne jest, by kampania mailingowa była prowadzona w sposób profesjonalny, ze wsparciem specjalistów w zakresie marketingu internetowego.

Do przedsiębiorstw świadczących tego typu usługi należy m.in. Freshmail.pl. Dzięki pomocy Freshmail możliwe jest wysyłanie w krótkim czasie nawet kilkudziesięciu tysięcy spersonalizowanych wiadomości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here